Om oss

Privat          Företag          Manifestet

OM OSS


Vi finns till för att hjälpa alla mot bättre tidshantering

Om eventDo


På eventDo värdesätter och respekterar vi tid, men vi vet att tid betyder olika saker för olika personer. För företag kanske det handlar om omsättning i relation till produktionstimmar, medans det för privatpersoner istället kanske handlar om att maximera sin ledighet och säkerställa att man inte missar viktiga händelser. Vi vet även att tidsplanering måste vara lika smidigt som effektivt för att göra största möjliga nytta. Därför har vi utvecklat ett automatiserat system som säkerställer att inga bokningar faller mellan springorna.


Vi är en startup med säte i Göteborg, som verkligen brinner för våra produkter. Genom att prioritera varje enskild kund, och bedöma vår framgång utifrån våra kunders nöjdhet, har vi successivt fått uppleva att hundraprocentigt engagemang lönar sig. Våra kunder uppskattar att vi tar hand om det administrativa, så de kan fokusera på saker som är mer väsentliga.


Brister i bokningshantering kan ofta få förödande konsekvenser, både på ett ekonomiskt och personligt plan. Den som får uppleva att en bokning glömts bort känner sig ofta åsidosatt, och när saker måste ställas in till följd av en administrativ miss så leder det inte sällan till merkostnader. Genom att agera som en naturlig länk mellan bokningar, kalenderhantering och påminnelser ser vi till att inget glöms bort.


Följ med oss på vår resa mot bättre tidshantering.


Nyheter om eventDo


Här samlar vi nyheter och pressmeddelanden om eventDo.




Läs mer om eventDo


Här på hemsidan kan du läsa mer om eventDo och hur tjänsten fungerar.




 

Copyright © 2019 eventDo AB